Oldalak

2011. július 30., szombat

A Kindle-em

Mariann kedvéért egy kicsit részletesebben írok az én e-readeremről.

Nekem egy wifis Kindle3 ebook-olvasóm van. Régóta nézegettem már a piacon lévő darabokat, mindenképpen olyat szerettem volna, ami e-ink (e-tinta) technológiát használ, mert ez nem rontja a szemet.

Nagyon szeretem. Amióta megvan, maximálisan kihasználjuk (a család többi olvasni tudó tagjával). Ezen vannak a gyerekek kötelező olvasmányai, mesék is. A különböző legális, féllegális és egyéb oldalakról gyakorlatilag minden könyvet be lehet szerezni magyarul vagy angolul (biztos más nyelven is, de ezeket próbáltam csak). Tehát úgy látom, a lehetőségek száma számomra végtelen, ha e-könyvről van szó :)

Nem túl jó rá a pdf, nem szereti a doc-ot, de nagyon egyszerűen átkonvertálható sajátos e-könyv-formátummá bármilyen szöveg. Ehhez vannak ügyes konverter programok, amiket csak telepíteni kell, és nem nehéz őket használni.

A szöveget fel is olvastathatjuk (angolul hasznos, magyarul vicces), és mp3 formátumú hangoskönyveket is szép minőségben lejátszik.

Mit is mondhatnék? Amióta megvan, elkezdtem eladogatni a papír könyveimből :)

2 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Kösz az infot, Kérdésem, hol lehet kapni? Nekem a könyveim szinte mind doc formátumban vannak. Volt egy kis programom ami a txt-t átkonvertálta doc-ba. (volt idő, amikor kinyomtattam könyvet, na nem túl vastagot) Érdkelnek pl. orosz nyelvűt lehet-e olvasni vele. Angol nyelvet már nem fogom megtanulni, de arra igen jók a pw videók, ahol hang is van és szöveg is. Ez nekem elég.

N.Zsuzsi írta...

nem én vettem, az amazon.com-ról rendelték meg nekem
a calibre és a mobipocket reader nevű programmal lehet közvetlenül konvertálni doc-ból, pdf-ből, textből e-bookhoz való formátumot (ebup, prc). hogy orosz van-e: hát, biztosan :) én azt sosem kerestem, de miért pont az ne lenne