Oldalak

2010. május 14., péntek

Rosamunde Pilcher könyvek

Kíváncsi vagyok, olvasott-e már valaki közületek ettől az írónőtől, esetleg több könyvet is? ahogy elnézem, nagyon termékeny író :)
Én az utóbbi pár hónapban minden alkalommal hoztam ki tőle könyvet a könyvtárból (,,rákattantam"), de azt veszem észre magamon, hogy egyre inkább egybemosódnak ezek a könyvek, mintha nem is különálló művek lennének, hanem egyetlen nagy Saga alkotóelemei.
A tetszési indexek nálam meglehetősen magasak, mert jó történetek. Szerintem.
Ti mit mondotok?

10 megjegyzés:

peti_bácsi írta...

én ma találkoztam a nevével először:)
raktam az új könyveket a polcra és köztük volt az Elmúlt a nyár is.
Ki is vették ma:P

zazálea írta...

Nos: én az összest elolvastam, ez az én könnyed irodalmam. :o)))

A legjobb a Szeptember, kagylókeresők, Téli napforduló. Utóbbit minden télen elolvasom.
Nem lehet vádolni lektűrimádattal, de van kivétel. :o)))

Babi néni írta...

Az első a Kagylókeresők volt 20 éves koromban. :o) Meg van mindegyik, de mindegyik és rendszeresen újraolvasom őket! Bizony! Imádom a történeteit, mert az életről szólnak és úgy tanulságosak, hogy nem szájbarágós. És annyira emberiek a szereplői.

A Szeptember felfogható a Kagylókeresők folytatásának és ez a kettő az abszolút kedvencem.

Azért nem vagyok elfogult, szerintem pont a Nyáridő és a Ház a tengerparton és az Ikrek jegyében nem olyan jók, mint amiket Zazálea is említ. De ezek is sokkal jobbak a legtöbb ma divatos regénynél. De nekem az Otthon 1-2. is tetszik.

helen írta...

A Kagylókeresőket olvastam és nagyon szerettem :)

Macus írta...

Én is olvastam Pilchertől több könyvet. Szeretem.

szeee írta...

Én a Kagylókeresőket olvastam. Nem dobtam tőle hátast. Jól van megírva, de a történet maga... Nem az esetem...:)

Incze Márta írta...

Régi R.Pilcher rajongó vagyok, minden, itthon megjelent könyvét olvastam. Felhívom figyelmedet, hogy a Story Tv-n minden nap (hétfőtől péntekig) 17-órától Pilcher művekből készült filmet vetítenek.

Incze Márta írta...

Régi R.Pilcher rajongó vagyok. minden magyarul megjelent könyvét olvastam. Felhívom figyelmeteket, hogy a Story Tv-n minden nap (hétfőtől péntekig) 17 órakor az Ő műveiből készült filmet adnak.

jutka írta...

Nagyon szeretem a könyveit. 20 éve találkoztam az egyik kötetével, azóta már mindet elolvastam. Most pedig a szívem szakad meg, hogy nem olvastam előbb Incze Márta bejegyzését. Kíváncsi vagyok, mit sikerült átvinni a könyvekből a filmszalagra.

lomaquilt írta...

Én is többet olvastam tőle és olyan megnyugtató volt mindegyik. Sőt van egy könyv amit a fia irt hasonló stilusban. A Story TV-n Alom és szerelem cimen megy a sorozat. Egyet kettőt láttam, de nem tudtam beazonositani. Jó a film is, de a könyv jobban tetszik. Én képzelem magam elé a filmen pedig nekem nyújtják.