Oldalak

2010. július 6., kedd

Eclipse


Rendhagyó módon filmes bejegyzés következik. Volt szerencsém ugyanis megnézni az Eclipse-t, így erről írnék most. Hát, tudok róla írni jót is, rosszat is. Kezdjük a rosszal:
Edward kis 'pussy' kezd lenni, papucs, nyámnyila, a legkevésbé férfias az egész filmben, túl sokat szenved látványosan, illetve Bella még mindig folyton tátja a száját. Maga a történet szerintem ügyesen lett átírva forgatókönyvre, de a megfilmesítés nem az igazi. Én legalábbis ezzel a filmmel kaptam vissza a legkevésbé a 'Twilight - atmosphere-t'. (ami az első részben a csúcson volt, a másodikban hanyatlott, itt már sokszor elfelejtettem, hogy a Twilight szériát nézem, annyira nem jött át az a hangulat.)

Nagyon örültem viszont annak, hogy Jasper és Rosalie nagyobb szerepet kapott.
És a farkasokat is imádom! Valamint Charlie is változatlanul jó fej.

Ja, és még az a csaj sem tetszett, aki Victoriát alakította. Egy cseppet sem volt hiteles. nem volt meg benne az a nemtörődöm kegyetlenség, ragadozószerűség ami a régi Victoriának sugárzott minden mozdulatából.

Összefoglalva, az az igazság, (kövezzetek meg érte) hogy ez egy tök jó film lenne, ha nem lenne benne Edward és Bella:)) Én már sokalltam a szenvedést, a 2 pasi közötti örlődést, a nyavajgást.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én a hétvégén megnéztem a HBO-n az első ilyen vámpíros nyavalyát...
hát... nem tudok róla jót írni... elképedtem azon, hogy ezért bolondul a fél tinivilág, akár filmen, akár könyvben.
Bár biztosan ez már generációs probléma... :-)
Szóval, hogy nevén nevezzem: nem tetszett. el sem tudom képzelni, hogy elolvassam. Az pedig, hogy a folytatásokat megnézzem... brrrr.... nézzétek el nekem... :-)