Oldalak

2010. július 10., szombat

Rosamunde Pilcher: Elmúlt a nyár

Utálom, amikor átvernek.
Rövid kis könyv, és annak is az utolsó 40 oldala más Pilcher-könyvekből való részlet, amit gondolom, ajánlónak szántak, de ilyen módon?! (Még jó, hogy pénzt nem adtam érte, könyvtári példány.)

A történet pedig tipikus RP, semmi újdonság sincs benne, minden épp oly kiszámítható, kár volt erre külön regényt pazarolni :(

Hivatalos fülszövegMindenki életében van egy sorsdöntő pillanat, ami elvezet a boldogsághoz. A huszonegy éves Jane Marsh a napos Kaliforniában éli a fiatalok életét, miközben bohém édesapja ügyeit is kézben tartja. A furcsa párosnál váratlanul felbukkan egy ifjú jogász, és Jane-t visszacsábítja gyermekkora színhelyére, a nagymama skóciai birtokára. A lenyűgöző táj és a múlt árnyainak hatására Jane-ben felelevenednek az emlékek, ráadásul újra találkozik az ellenállhatatlanul sármos Sinclairrel, az egykor elérhetetlennek tűnő szerelemmel. Jane utazása egy csapásra mindent megváltoztat; szenvedély, fájdalom, és egy jó pillanatban érkezett felismerés, miszerint a sors másnak szánta, mint akit élete párjának hitt... Rosamunde Pilcher regényeit olvasva érzelmes világba lépünk, melyet olyan karakterek népesítenek be, akiket rögtön a szívünkbe zárunk. Történeteit valódi szenvedélyek, igaz örömök és bánatok, nagy szerelmek és csalódások, vagy éppen tökéletesen boldog pillanatok töltenek meg. Pilcher őszinte, érzelmes és mindenekelőtt olvasmányos regényeivel negyven országban boldogítja rajongóit. Könyveiben gyógyír rejlik a sebzett lélekre, vallja több mint százmillió olvasója.

Értékelés: 6/10 + bosszankodás

1 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Pont most akartam irni általában a Pilchner könyvekről, de nem fogok. Szerintem hangulat kell hozzá. Múltkor rossz kedvem volt, sokminden nem úgy sikerült ahogy akartam és nagyon megnyugtatott. Pedig tudtam, hogy romantikus happy andes, mégis. Most megy a regényeiből készitett film, ami nem adja át teljesen a regényt. Nekem a skóciai táj leirása, az egyszerű dolgos emberek életének bemutatása tetszik. Szóval nekem segitett.