Oldalak

2009. július 28., kedd

Szolgálati közlemény

1. levettem a hátteret, lecseréltem a sablont, nálam elég lassú mostanában az oldal, hátha ez segít (szokott :))

2. ha akarjátok, filmekről is írhattok, egészen nyugodtan, moziba ritkábban jutunk el mindannyian, azt hiszem :) könyvet még csak-csak kezünkbe veszünk naponta-hetente

3. ha valaki admin babérokra tör, szívesen megadom a jogosultságot

4. a cserebere, valamint eladásra szánt könyvek piactere mennyire érdekel Benneteket? csináljunk ilyet?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Én filmről csak akkor írnék, ha a könyvet megfilmesítették, vagy fordítva (Édes mostoha).

Csere mehetne úgy, hogy az ajánlóhoz írja az ajánló hogy cserélné...

Abile írta...

A csere nagyon jó ötlet... nekem rengeteg könyvem van, amit szívesen elcserélnék...

Monika írta...

Én már korábban írtam a cseréről és irtam pár könyvet is amit cserélnék, de nem jött válasz szóval több könyvet nem írtam, pedig van sok, amit szívesen cserélnék. Abelie küldesz emailt, amiben írsz a cserekönyveidről? Én is küldenék listát. gydmonika@gmail.com

Cesile írta...

A könyv csere-berét lehetne egy oldalsó üzenőfalon bonyolítani, azután már lehet a továbbiakban e-mailezni, ha egymásra találtak. (csak mint ötlet, mert amúgy nagyon jó gondolat). A fimes ötlet tetszik, de akkor tényleg maradjunk a könyv-film vonalon, mert amúgy meg megérdemelne egy külön blogot,szeritem.
Milyen feltételekkel lehet adminnak jelentkeztni? :)

N.Zsuzsi írta...

Szerintem elég, ha a címkékhez beírjuk, hogy csere -a címkékből oldalt van lista, könnyen rá lehet kattintani, és akkor kiadja az összes cserés bejegyzést.

Adminnak olyan feltételekkel lehet jelentkezni, hogy hízelegsz nekem egy sort, hogy milyen szép vagyok, meg kedves, meg okos, és akkor én megadom a jogosultságot :D