Oldalak

2009. június 20., szombat

Jerome Coctoo - Francia négyes


Mikor év elején megfogadtam magamnak, hogy próbálok sokat olvasni, gyorsan be is iratkoztam a könyvtárba. Sajnos nincs mindig arra időm, hogy előre kiválasszam a következő olvasmányomat. Így ezt a könyvet a véletlen sodorta kezeim közé. Egyáltalán nem bántam meg, hogy kikölcsönöztem. Mivel a név memóriám nagyon rossz egy kicsit féltem, hogy fogom az eseményeket nyomon követni. Még saját magam is meglepődtem azon, hogy teljesen tisztában voltam a szereplőkkel pedig több szálon futottak az események. Szívből tudom ajánlani azoknak akik szeretik a fordulatokkal teli, eseménydús regényeket. Természetesen a szerelem sem marad ki,
persze nem olyan egyszerű az egymásra találás sem.

S most jöjjön a hivatalos könyvismertető :Jerome Coctoo Francia négyes című regénye igazi unikum egy francia származású orvosról, egy sajtóbirodalomról, egy téves telefonhívásról, mely összefon és megváltoztat sorsokat; a California World vitorlás kupáról, egy Fabergé ékszertojás rejtélyes történetéről és a szerelemről, mely érzelem csak úgy jön és nem kérdi szabad-e az ember.

2 megjegyzés:

zazálea írta...

Én Jerome Coctoo-tól a Semmi sem az, aminek látszik c. könyvet olvastam, az valami csapnivaló volt, a csemetém szerint is. Azt mondod, ezt érdemes? Egyébként most derült ki számomra, hogy egy D. Koronyi Ágnes áll a név mögött.

Mehike írta...

Nekem tetszett a könyv, pedig több helyzsínen fut és mégis nyomon tudtam követni.
Tudod kinek a pap, kinek a papné:-),nem vagyunk egyformák. Remélem nem fogsz benne csalódni ha elolvasod