Oldalak

2009. június 30., kedd

Új tag - egy új ötlettel

Sziasztok,
Köszönöm a meghívót! Szívesen olvasok olyan blogot, ahol megoszthatjuk olvasmány élményeinket. Remélem nem lesz baj, ha én sokat fogok írni, de bevallom sokat olvasok és mind nagyszerű könyv és alig várom hogy egy újabb remekművet vegyek a kezembe.
A pénztárcám azonban sokszor határt szab! (Könyvtár pedig legközelebb 30 km-re van és ott nincsenek meg az újdonságok)
Én szívesen csereberélnék könyveket. Kapásból 8-10 könyv van a polcomon, amit elcserélnék - nem azért mert rosszak vagy régiek, hanem azért mert új élményekre vágyom.

Anthony Horowitz: 8 regénye (ha kell pontos címet is írok)
Henri Charriére: Pillangó
Umberto Eco: Hogyan írjunk szakdolgozatot?
Helen Fielding: Bridget Jones naplója, Mindjárt megőrülök
ugyanezek eredeti angol nyelven (Amerikában vásároltam)
Yitta Halberstam és Judith Leventhal: Hétköznapi csodák

és még van pár könyv de csak akkor folytatom, ha van erre érdeklődő.

3 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Szerintem nagyon jó ötlet a csere-bere.

Monika írta...

Van valmai amit estleg keresel? Mint írtam van még több könyvem is, amit elcserélnék.

Monika írta...

Senkinek semmi? :( Pedig tegnap válogattam ki tesóm könyvespolcát is. Ha esetleg valaki keres gimnáziumi tankönyveket - minden évfolyamról - kitűnű állapotúak, akkkor csak írjon nekem. Küldök pontos listát. Vagy esetleg angol nyelvkönyvek is új gazdára várnak.